onsdag 1. februar 2017

Hjertelig hønekort



Ble i dag inspirert da jeg så et hønekort og fant ut at jeg skulle lage meg min egen variant med bruk av dies som jeg hadde. Under innlegget ser du hva slags dies jeg brukte. Disse var to typer hjerter, et blad og en tekopp som ble hønekropp. Man tager det man haver......... :)
Tekoppen er stanset ut dobbelt men den henger fortsatt sammen på toppen så dette er et lite kort med plass til å skrive inni. Såm scrappekort er kjekke å lage. Ikke minst får man brukt litt rester. Noen ganger ønsker man å gi bort et lite kort sammen med feks en blomst og da er et slikt lite kort midt i blinken:)

Jeg vil gjerne delta i følgende utfordringer med mitt hønekort:
1) Hos hobbygarasjen vil de denne måneden se hjerter! På mitt lille hønekort er det totalt tre hjerter.
2)Hos Kort O'mania vil de se bruk av dies eller punch:)
3)Hos Kreativ Scrapping handler det om glede! Og jeg håper som sagt jeg snart skal glede noen med dette hjertelige hønekortet:)


4 kommentarer:

  1. Så herlig høne kort. Så lurt å bruke det vi har på en ny måte.

    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Ny nettbutikk er oppe å går, med masse gode tilbud.
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. å kult!!!! Me like :-) Flink du Heidi :-)

    SvarSlett
  3. Stilig bruk av dies!! 😊 Passer jo perfekt til utfordringen hos kort o mania!
    Ane DT 😊

    SvarSlett
  4. Et kreativt,søtt og fint hønekort :-)
    Takk for ditt bidrag til utfordringen vår Dies/Punch.
    Lykke til :-)
    Klem, DT Astrid
    Kort`O`Mania

    SvarSlett