søndag 27. januar 2019

Har scrappliftet et kort i dag



I dag var det morsomt å lage kort. Tore er ute og går på ski og siden skuldrene til hans hjulbente kone er mer eller mindre vrakvare så får piggekjelken henge i fred i boden. Der har den hengt i de siste tre årene uten å bli rørt sammen med sit-ski kjelken. er sabla synd i grunnen, det er jo så fint å komme seg ut i vinterlandet vårt og jeg savner det virkelig . Har spurt Tore om vi ikke kunne flyttet til et lite gårdsbruk med plass til mange hunder. Så kunne Tore blitt hundekjører med 12 huskyer som ivrig drar matmor og matfar med på eventyr. foreløpig har han egentlig bare sett litt dumt på meg og ristet på hodet......

Trengte en utfordring og har scrappliftet et kort laget av Uliczaka .Oppgaven  ble lagt ut hos "Scrapp og skravl" og handlet om scrapplifting. Det er ikke noe jeg gjør ofte, så alltid spennende å se om man får det til.  Det betyr ikke at jeg slavisk har hermet etter henne, men at vi har elementer på noenlunde samme sted. Jeg har brukt litt osteklut under motivet og jeg har brukt både dies og blomster. Den fine rammen rundt teksten (wood frames) er så dekorativ. Jeg har stanset ut en sirkel i rett størrelse og limt den på denne slik at jeg fikk en ensfarget bakgrunn til mitt stempel.

Håper dere alle har en fin søndag, uansett hva dere driver på med. Vår datter Jenny skal tilbake til Madla militærleir og nå er det nok lenge til neste gang hun kommer hjem. Har vært koselig å ha henne er i fem dager og tiden har flydd....

Materialliste:
Magnolia ark sommerfugler
Hvit bazzil
Resteark
Magnolia dies blader med hjerter
Magnolia dies sommerfugl
sirkel dies
wood frame fra Wycinanka
osteklut
Blomster fra Wild orchid

Deltar også hos crafty hazelnuts patterned paper challenge med mitt kort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar